OFİS ASİSTANI
Telefon trafiğini yönetip, yönlendirip ilgili kişilerle teması kurmak,

Evrak akışını sağlamak, düzenlemek ve dosyalamak,

Gerekli faks ve e-mailler göndermek / almak. Gerekli fotokopileri çekmek,

Gelen – Giden evrak / kargo, kurye, posta kayıtlarını tutmak ve koordinasyonunu sağlamak,

Gelen misafirleri karşılamak, yönlendirmek,

Toplantı süreçlerinin hazırlık aşamalarını koordine etmek,

Yönetiminin seyahat, konaklama (Hotel, araç, uçak rezervasyonları vb.) organizasyonların yürütülmesi,

Yöneticilerini tüm süreçlerde asiste etmek,

Resmi dairelerdeki iş süreçlerinin (şirket belgeleri, Yöneticisinin vize işlemleri vb.) hazırlığı ve etkin takip edilmesi,

Ofis malzeme ihtiyaçlarını tespit etmek ve satın almasını gerçekleştirmek,

Ofisin düzenli ve temiz olmasına dikkat etmek ve gerektiğinde temizliğini yaptırmak.

Başvuru için tıklayınız
© MARU ARCHI•TECHNOLOGY 2016 | TÜM HAKLARI SAKLIDIR.     YASAL UYARI     WEB TASARIM & TEKNOLOJİ: GRAPIXEL